Pe ordinea de zi a Consiliului Local Sector 3, pprimarul Robert Negoiță a pus un proiect de hotărâre prin care va aloca din taxele și impozitele bucureștenilor încă 6,5 milioane de lei pentru reclame în presă.

Cei 6,5 milioane de lei se adaugă sumelor uriașe deja cheltuite pentru cumpărarea de apariții media, în valoare de 5,6 milioane de lei. Banii au fost cheltuiți pentru promovarea imaginii Sectorului 3 și a primarului Robert Negoiță, unul dintre răsfățații mass-media în ultimii ani.

Banii pentru reclame vor fi administrați printr-o suveică, mai precis prin compania Smart City Invest S3 SRL, deținută chiar de Primăria Sector 3.

Prin noua campanie, primăria vrea promovarea unui centru SPA și a sistemului „inteligent” de gestionare a parcărilor ce ar urma să fie implementat anul viitor.

Din referatul de aprobare a alocării celor 6,5 milioane de lei se dorește o nouă campanie de promovare care ar contribui la creșterea numărului de spații verzi amenajate în Sectorul 3.

Din suma alocată, 5 milioane de lei se vor duce direct pentru cumpărarea de publicitate în presă și în afișaj stradal, 250.000 pentru realizarea unui spot video și 186.000 de lei pentru un studiu de impact.