Primăria Sectorului 3, condusă de Robert Negoiță, vrea să aloce 5 milioane de lei pentru promovare. Proiectul care prevede încheierea unui contract de 5 milioane lei pentru promovarea instituției, cu compania Smart City Invest S3, la care este acționar Consiliul local, revine pe ordinea de zi a ședinței Consiliului local de luni.

Consilierul general Ana Ciceală atrage atenția asupra acestei situații și scrie că:

"Că primarii își cumpără cu bani publici bunăvoința unor trusturi media asta nu mai este de mult o noutate. Însă nivelul la care a ajuns această practică în epoca Firea Negoiță este absolut scandalos.

Astăzi, în ședința Consiliului Local al Sectorului 3, Robert Negoiță vine (pentru a doua oară) cu un proiect prin care vrea să plătească 5 MILIOANE DE LEI PENTRU PUBLICITATE. În martie, acest proiect a fost respins. Acum însă proiectul se regăsește pe ordinea de zi și nu ar fi de mirare să fie aprobat.

Astfel de cheltuieli în vreme de pandemie sunt absolut iresponsabile!

În primul rând, pentru că nu ajută cu nimic. Toată comunicarea oficială se face de la Guvern, iar radiodifuzorii transmit gratuit informațiile esențiale privind criza COVID19. Așadar, nu era nevoie de bani publici pentru ”promovare instituțională”.

În al doilea rând, se consumă resurse importante pentru imaginea primarului, în loc să fie alocate pentru obiective cu adevărat importante, cum ar fi consolidarea și modernizarea policlinicii Titan.

În al treilea rând, se aruncă bani pe fereastră în condițiile în care nivelul încasărilor va scădea, iar Primăria va fi nevoită să facă rectificări negative la jumătatea acestui an.

Cu acești 5 milioane de lei cred că se pot face lucruri mai importante pentru cetățenii din Sectorul 3. Îi rog pe toți consilierii locali să respingă acest proiect. Iar pe voi vă rog să distribuiți acest mesaj și să scrieți pe pagina primarului să renunțe la achiziționarea servicii publicitate și reclamă în timpul pandemiei."

Robert Negoiță a declarat pentru Hotnews că proiectul implică informarea cetățenilor.



”Punctul meu de vedere este același, că tot ce se încasează din amenzi, facem promovare. Cei de la USR, atunci când am început să dăm amenzi celor care nu păstrează curățenia au început să strige în oraș că strâng bani pentru partid, pentru Primărie. De fapt nu este promovare, ci sunt campanii de informare publică. Ca să nu mai existe discuții că eu fac bani din amenzi pentru partid. Noi vrem să existe curățenie. Au avut foarte mare succes campaniile trecute. Avem și un studiu sociologic care arată asta. La cea cu păstrarea curățeniei, rezultatul a fost foarte bun, dacă la început, când a pornit să dăm amenzi, cel mai mult aruncau cei din Sectorul3, acum ponderea scade, îi mai prindem doar pe cei din provincie. Iar impactul din oraș, am avut campanie electorală toamna trecută, în general în urma echipelor care dădeau materiale promoționale, rămânea covor de pliante, acum a rămas curat. La campania cu spațiile verzi, nu am primit teren, dar am primit informări care ne-au ajutat foarte mult, referitor la terenuri pe domeniul public care erau ocupate abuziv și le-am eliberat. Asta cu conștientizarea este de cursă lungă, nu poți schimba peste noapte”, a explicat Negoiță.



În 2019, Primăria Sectorului 3 a mai încheiat contracte pentru publictate cu Smart City Invest S3, în valoare de peste 12 milioane de lei.