Anul 2020 este unul sub semnul alegerilor. Cu „localele” care vor avea loc la vară și „parlamentarele” din toamnă, politicienii își dau din nou testul deschiderii către electorat prin mesaje și campanii, care mai de care mai inedite.

O astfel de campanie inedită este cea derulată de viceprimarul sectorului 2 și candidatul PNL la primăria sectorului, Dan Cristian Popescu. După un teasing care a aprins imaginația locuitorilor Capitalei, care au încercat să ghicească la ce brand fac referire panourile outdoor cu întrebarea „De Ce Popescu?”, mesajul campaniei a devenit tot mai vizibil.

Întrebat despre ideea care a stat în spatele campaniei, Popescu a reiterat faptul că acesta este o nouă inițiativă menită să invite bucureștenii din sectorul 2 la o dezbatere despre comunitatea lor și despre cum își doresc să fie mai bine reprezentanți de cei cărora le dau votul.

„Este important ca politicianul să vină în întâmpinarea celor pe care îi reprezintă. Este firesc să le adresez întrebarea, pentru că decizia este a lor. Această campanie a generat o dezbatere serioasă în comunitatea sectorului 2, locuitorii au avut multe răspunsuri pozitive, dar și critici. Pentru mine este foarte importantă părerea lor onestă, care numai în cadrul unei asemenea campanii poate fi aflată”, ne-a declarat viceprimarul sectorului 2.

Campania este susținută din fonduri private și va continua până la alegerile locale din iunie.