Fie că și-au programat o vacanță la început de ianuarie, fie că se întorc la muncă peste hotare, românii care și-au început anul cu o călătorie cu avionul, de pe Aeroportul Otopeni, au avut parte de câteva ore care le-au pus răbdarea la încercare.

Din cauza unor blocaje la benzile de bagaje și a unor pene de curent, pasagerii au nevoiți să stea la cozi interminabile la ghișeele de check-in.

"În cursul primei părți a zilei de 3 ianuarie 2020, pe aeroportul Henri Coandă s-au înregistrat aglomerări la ghișeele de check-in, în special din cauză că numărul de bagaje de cală predate de pasageri a fost mult peste nivelul unei zile obișnuite.

În aceste condiții, deși nu s-au înregistrat defecțiuni la sistemele de benzi de bagaje, acestea au funcționat cu intermitență, ca urmare a suprasolicitării și încărcării incorecte de către personalul agențiilor de handling", a transmis CNAB.

În plus, au fost înregistrate și căderi repetate de tensiune pe rețeaua electrică ce alimentează aeroportul, fapt ce a generat întreruperi ale altor sisteme.

"Facem precizarea că alimentarea electrică a sistemelor vitale este asigurată și cu generatoare, astfel încât acestea să funcționeze fără întreruperi", au mai declarat reprezentanții aeroportului.

Probleme pe Aeroportul Otopeni au fost însă pe toată durata sărbătorilor. După ce un avion al companiei aeriene Fly Dubai a plecat cu două zile întârziere, aproape trei sute de pasageri ai companiei Blue Air care călătoreau către Malaga și Larnaca au adunat mai mult de 12 ore de întârziere.