Comoditatea administratorilor de bloc, sau neştiinţa nejustificatã, au fãcut sã plãtim facturi mari la întreţinere mulţi ani. În aceastã iarnã, niciun sector din Bucureşti nu a scãpat de avariile RADET, ceea ce denotã un act premeditat. Depinde de administratori sã avem facturi reduse dupã ce am îngheţat în apartamente.

Gabriel Dumitraşcu, fost preşedinte al Consiliului de Administraţie al RADET dezvãluie metoda legalã prin care bucureştenii pot sã se “bucure” de facturi mai mici la întreţinere dupã ce au suferit de frig în case.
Puteți cere reducerea facturii la căldură! Este dreptul vostru! Sute de imobile din București nu au avut energie termică mai mult de 24 de ore din cauza avariilor la rețeaua RADET. Au suferit de frig sute de mii de bucureșteni, care la final de lună vor fi obligați să și plătească facturile. Prea puțini știu că legislația, așa imperfectă, le permite să ceară reducerea facturii cu valoarea energiei termice nefurnizate, în cazul în care imobilul nu a fost alimentat cu energie termică mai mult de 24 de ore. Cererea se depune în cel mult 10 zile de la emiterea facturii. Vin în ajutorul asociațiile de proprietari cu un model de cerere de reducere a facturii la căldură. Dacă întâmpinați probleme, vă stau la dispoziție pentru asistență. Nu vreau să punem o povară în plus pentru RADET, vreau doar să restabilim încrederea în relația contractuală executată corect de ambele părți. Statul, autoritățile și companiile publice trebuie să învețe să își respecte cetățenii. Obligațiile sunt de ambele părți. Ne-am învățat de multe ori ca în România autoritățile statului să fie deasupra legii și să nu le pese de obligațiile pe care le au”, a postat public Gabriel Dumitraşcu.

intretinere