Una dintre condiţiile asumate de România în vederea găzduirii Campionatului European de fotbal EURO 2020 este construirea unei căi ferate care să lege Gara de Nord de Aeroportul Henri Coandă din Otopeni. Se pare că lucrările sunt destul de avansate, iar această cale ferată va fi gata până în mai.

În următoarea perioadă, traficul va fi deviat. CNAIR a anunţat, într-un comunicat oficial, cum se va circula până la terminarea lucrărilor.

"Începând cu data de 3 martie 2020, accesul din DN 1 către Aeroportul Internaţional Henri Coandă, sensul de mers Bucureşti - Ploieşti, se va efectua prin sensul giratoriu de sub pasajul Otopeni din DN1, km 16+120.

Breteaua de acces existentă în prezent pentru intrarea din DN 1 în Aeroportul Internaţional Henri Coandă se va închide, pentru executarea lucrărilor în interiorul sensului giratoriu de la Terminalul Sosiri al Aeroportului, în vederea realizării obiectivului 'Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti - Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă, Bucureşti - Faza I, Racord CF la Terminalul 1'.

Se estimează că restricţia va fi instituită până în data de 30.04.2020. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară", se arată în comunicatul CNAIR.

Care sunt cele patru meciuri găzduite de România la EURO 2020

Calea ferată are scopul de a-i transporta pe suporterii care vor veni în România pentru a asista la cele patru meciuri de la EURO 2020 care se vor disputa pe teritoriul țării noastre, iar responsabilii cu acest proiect vor să grăbească finalizarea sa.

Grupa C: Austria - Câștigătoarea play-off-ului D sau A din Liga Națiunilor (14 iunie, ora 18:00)

Grupa C: Ucraina - Câștigătoarea play-off-ului A sau D din Liga Națiunilor (18 iunie, ora 15:00)

Grupa C: Ucraina - Austria (22 iunie, ora 18:00)

Optime de finală: 1F - 3A/B/C (29 iunie, ora 21:00)