Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a distribuit duminică, pe pagina de Facebook, un clip video, aparent, de promovare turistică a Bucureștiului.

Pe parcursul a 5 minute de cadre video preluate din principalele punctele de interes ale Capitalei, aflăm despre București că este un oraș de care merită să te îndrăgostești. Nu știm încă, cu exactitate, cui îi este adresat clipul, din moment ce narațiunea este în limba română, prin urmare nu ar putea fi un film de promovare externă a capitalei României. Se prea poate însă ca și acest demers să fie unul pre-electoral, în bunul obicei al actualului Primar General, care ne-a obișnuit deja cu numeroase campanii de PR personal pe bani publici. Costurile campaniei nu au fost făcute publice, Gabriela Firea a precizat, în mesajul care însoțește filmarea, doar că aceasta a fost realizată de ArtFocusInternational, regizor Petre Năstase.

„Bucureștiul este un oraș frumos, viu, surprinzător și cald, în care istoria se împletește armonios cu timpurile moderne. Un oraș care vibrează, care zâmbește, care te îmbie să-i afli secretele și în care îți place să trăiești, o zi sau toată viața. Un oraș de care merită să te îndrăgostești!
Eu
Bucureștiul!”, a scris Gabriela Firea pe Facebook.

După traficul infernal de care bucureștenii s-au lovit pe tot parcursul lunii decembrie și după numeroasele avarii RADET, care i-au lăsat fără apă caldă și căldură în ultimele luni, este greu de crezut că mesajul campaniei “Îndrăgostește-te de București!” va ajunge la inima multor locuitori ai Capitalei.


Cu toate acestea, sperăm că îndemnul va ajunge măcar la Gabriela Firea, iar revelația că Bucureștiul administrat de domnia sa este „un oraș în care îți place să trăiești, o zi sau toată viața” să o determine să părăsească Voluntariul și să devină ea însăși un locuitor cu drepturi depline al Capitalei.